ارزویی که تحقق یافت....

امان از دست بچه بازیای من....

1393/5/22 8:38
نویسنده : دنیاجون
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی مخصوصا جیگرخودم که داره تند تند رشد میکنه تا زود بیاد تو بخل مامانشمحبت

 

من نمیدونم که چه زمانی میخوام بزرگ شم؟؟!!!!! نه بدون شوخی من کی میخوام رشد

کنم؟؟

 

مامانم میگه من هنوز بچه ام که البته بنده خدا درست میگن.من عاشق شیطنت کردنم

 

البته مامانی اینارو میگم که بدونی نکنه یاد بگیری شما هم شیطون شی...

دیروز سرکار حواسم نبود که بابا من 1فرشته تو شکم دارم بدو از عرض2متر پریدمخسته

 

زمانی که پرشم تموم شد تازه با درد کمر یادم امد که بله ما هم اوووهوووم...

 

ایقد به خودم لعنت فرستادم که نگو.کمرم یوخده درد گرفت زود زنگ زدم به بابایی، بابات

 

میگه ای خدا من چیکار کنم از دست توخندونک ایقد تو دلم گفتم غلط کردم که شما اروم شدی

 

مامانی...اخه اینم مامانه که تو داری فدات شم؟؟؟

 

ولی بدون خیلی دوست دارم هر چند شیطونم و گاهی فراموش میکنم که هستی شما

 

مامانای عزیز هفته آینده باید برم سونوگرافی.لطفا دعا بفرمایید که نی نی نازم سالم

 

باشه و موردی نباشه میدوستم همه شمارومحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
22 مرداد 93 10:13
من واست خیلی دعا میکنم،چون منم آخرهمین ماه سونو دارم... نی نی من پنج روز کوچیکتراز نی نی شماست
دنیاجون
پاسخ
به نیم نیم میگم بیاد نی نیتو بزنه ممنون عزیزم منم دعا میکنم واسه خودت و نی نیت