ارزویی که تحقق یافت....

پایان استرس....

1393/6/15 16:54
نویسنده : دنیاجون
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان عشق مهربونم....

خداروشکر تمام شد چند روز توام با استرس و مدیر عزیز و مهربونمون الان تو بخش هستن

و خطر رفع شدهراضی...واما از حال و روز خودم بخوام بگم این روزا نمیدونم چرا نگرانم اخه دکتر

نه سونو برام نوشته نه دقیقا میدونم فرشتم در چه وضعیتیه.شکمم گهگداری درد میگیره

سرفه های اون سرماخوردگی شدید تو وجودم مونده و بعضی وقتا بدجور کلافم میکنه

نمیتونم غذا بپزم از کسی هم که نمیشه انتظار داشت هر کس میبینه منو از زایمان

طبیعی بد میگه و میترسونه منو.....اصلا یه وضع ناجوری دارمغمناک.دلم میخواد صدای قلب

فرشتمو بشنوم شاید دلم اروم شه.الان هم یکم دلم درد میکنه....خدایا عشقمو برام حفظ

کن...غمناکغمناک

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا اریایی
16 شهریور 93 0:29
سلام خصوصیت رو دیدم چیزی نیست اصلأ استرس نداشته باش یه ازمایش خون که تو سه ماهه اول و دوم میگیرن و من سه ماهه دوم بودم که رفتم بعدش یه سونو که تمام اعضای بدن بچه رو مثل تراکم استخوان و دور سر و ................و بررسی میکنه و کروموزم 18رو میخوان که اگه بالای 4000باشه خطرناکه و نرمال که باشه نی نی سالمه همیننننننننننننننننننننننننننننننننن ایشالله نی نی سالم سالمه
دنیاجون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بابت راهنماییت.امان از دست این خانما که هر چیزی رو بزرگ میکنن یکی از اقوام 1جور دیگه این ازمایشو برا مامانم مجسم کرده بود.مامانم هم منو حسابی ترسوند.ممنون آروم شدم
مامان بردیا اریایی
16 شهریور 93 0:30
به سلامتی خدارو شکر که مدیرتون سالمه دیگه استرس رو تموم کن گلم
دنیاجون
پاسخ
چشم
مامان بردیا اریایی
16 شهریور 93 9:55
سلام اومدم بگم که تو دوران حاملگی اصلأ به حرف این خاله خان باجیا توجه نکن منم همینطوری بودم یکی میگفت طبیعی اینجوری یکی میگفت سزلرین اونجوریه میترسوندن باور نمیکنی زن عموم بهم گفت تو زایمان سزارین احتمال داره تیغ یه جای بدن بچه رو ببره یکی اینجوری شده بود اقا منم که حسابی ترسیده بودم اون یکی میگفت ممکنه تو طبیعی بچه از دست دکتر میفته اما یه بیمارستان خوب و یه تیم پزشکی خوب همه این استرس هارو از بین میبره توهم تا زمانی که نی نی خودش نخواست بیاد صبر کن بلاخره یا سزارین یا طبیعی فرقی نداره از الان هم زوده بخوای به این چرت و پرت ها گوش کنی کار خودت رو بکن و استرس داشته باش
دنیاجون
پاسخ
سلام مامان مهربوووووون.کاش بدونی چقد کلافه ام.کسی هم نیست که درک کنه. وقتی میبینم شما هستی کنارم و راهنماییم میکنید خیلی خوشحال میشم..انشاالله این دوران پر از استرس زود تموم شه و من بدون دغدغه نی نیمو بغل بگیرم و از داشتنش لذت ببرم.بازم ممنون که روحیه اشوفته منو با حرفاتون اروم کردین
مامان بردیا اریایی
16 شهریور 93 9:56
اگه ساکن تهرانی واسه غربالگری برو ازمایشگاه نیلو بالاتر از پارک ساعی مجهزتره و جوابت زود اماده میشه
دنیاجون
پاسخ
ساکن تهران نیستم مامانی.ممنون
مامان بردیا اریایی
23 شهریور 93 9:08
سلام ما برگشتیم نی نی چطوره خودت چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیاجون
پاسخ
سلام عزيزدلم خوش امدين.خ.ش حالم كه بهتون خوش گذشته.خودم كه تعريفي ندارم ني ني هم كه ب ظاهر بايد خوب باشه
مامان نیلو
23 شهریور 93 10:59
سلام دوست مهربونم ، مرسی از لطفت. فرشته کوچولوت چطوره ؟ ؟؟؟ ازش بنویس برامون منتظر عکس سونوگرافی هستم شدید
دنیاجون
پاسخ
سلام عزيزدلم ممنون بابت آمدنت.فكر كنم خوبه وروجكچشم حتما براتون ميزارم سونو پيش مامان بزرگشه برا يادگاري برش داشته.