ارزویی که تحقق یافت....

ممنونم ازت خدا.....

1393/5/21 17:54
نویسنده : دنیاجون
420 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

و اما بهشت زیر پای مادران است....

 

از اواسط ماه مبارک بود که تغیراتی رو درون خودم حس میکردم تغیراتی که هم خوشایند

 

بود برام هم یه کوچولو اذیت کننده.افزایش دمای بدن، تنگی نفس، دل دردای وقتو بی وقت

 

کمردرد، بی میل شدن به قرمه سبزیخندونک البته از جاریم هم بدم اومده بود که خیلی عجیب

 

نیستراضی...هر روز از محل کارم میرفتم تو اینترنت و علائم بارداری رو میخوندم بعضی علائم

 

رو من داشتم ولی به سفارش دکتر زنان تا زمان پریود باید دست رو دلم میزاشتمغمگین 

 

جوگیر شده بودم هر شب پیاده روی میرفتم آخه ماه رمضون با دهن روزه، پیاده روی چه

 

کمکی به فرزند احتمالی من میکرد نمیدونم...تعجب

از زمان پریودم که البته سیکل تقریبا منظمی داشت 2روز میگذشت و من فقط دردای

 

اونو داشتم از خودش خبری نبود.شبای قدر رو با درد گذروندم ولی تواون شبا دعای مخصوصم

 

برا کسایی بود که نی نی نداشتن.دیگه طاقت نداشتم در تاریخ4/5/93 رفتم آزمایش خون

 

نمیدونید با اقام چه لحظات پر استرسی رو میگذروندیمخطا.ساعت4 ازمایش دادم قرار بود

 

ساعت5ونیم جوابو بهم بده.دل تو دلم نبود مدام سرکار با خودم فکر میکردم ک اگه حامله

 

نباشم چی؟؟؟یعنی کیست دارم؟؟؟یعنی مامانم درست میگفت و من نازا بودم؟؟

 

تماس گرفتم آزمایشگاه و خانم گفت جواب مثبته.....نمیدونستم چه جور شکرگذارش باشم

 

اشک تو چشام جمع شده بود ولی جلو همکارم کاری ازم برنمیامد...

 

الان که دارم این پستو میزارم باز اشک تو چشام جمع شده...من رایحه بهشتو درک کردم

 

خداوند فرشته ای رو در وجودم قرار داده که هر روز بیشتر حسش میکنم.....

 

 

ممنونم ازت خدا.......

پسندها (1)

نظرات (3)

لیلا
21 مرداد 93 18:24
سلام خانومی،منم دقیقا تو همین ماه رمضون این اتفاق برام افتاد اول منفی شد،بعد مثبت
دنیاجون
پاسخ
ممنون از حس خوبی که بهم دادی میدوستمت
مينا
21 مرداد 93 18:41
التماس دعا خانومي! مبااااارك باشه...
دنیاجون
پاسخ
سلام مامانی بااحساس ممنون بخاطر حضورت...محتاجم به دعا عزیزی
مامان یسنا
21 مرداد 93 19:09
سلام عزیز دلم مبارک باشه خیلی برات خوشحالم. قدر این فرشته توی شکمت رو بدون خیلی براش وقت بذار... من هم توی ماه رمضون امسال فرشته ام بدنیا اومد. ایشالا برات خوش قدم باشه...
دنیاجون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به خاطر حضورت و محبتی که بهم داشتی.خدا برات حفظ کنه فرشته کوچولوتو...