ارزویی که تحقق یافت....

روزمرگی....

1393/6/9 8:18
نویسنده : دنیاجون
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عجق ناز خودم و دوست جونیای عزیز...

زندگی روال عادی خودشو طی میکنه.همه خوشحالن از بارداری من و با دیدنم کلی

تبریک میگن.مامانی ماه آینده عروسی عمه جانته و خانواده باباییت سخت مشغول

تدارک چیدن برا مراسمن.ولی من فعلا مثل 1دختر خوب اروم نشستم و کمک چندانی

بهشون نمیکنم.خندونک فدای قدمات بشه مامانت که با امدنت بساط عروسی ب پا شدمحبت

راستی1خبرجالب از وقتی که فرشته امده تو دلم همه دلشون هوای نی نی کرده و

مشتاقانه پیگیر این قضیه هستنخندونکفکر نکنی حسودیشون شده نه عزیزدلمخندونک.قفونت بلم

زود بیا پیشم.روزای پر استرسی رو میگذرونیم نمیدونم تو دلم چه خبره.بدیش اینه هنوز

کوچولویی و تکون نمیخوری حدااقل خیالم راحت شه.امیدوارم تو دلم سلامت و خوب

باشی نفس مامان.بوس

پسندها (1)

نظرات (2)

باباي پارميس
9 شهریور 93 8:26
مادران زيباترين آهنگ عشقند
دنیاجون
پاسخ
دقیقاااا.ممنون از بودنتون
مامان نیلو
9 شهریور 93 8:39
سلام دوستم ، پست هات رو خوندم خیلی حس خوبی داشتن، امیدوارم نینی سالم به دنیا بیاد. تبادل لینک کتیم تا با هم در ارتباط باشیم عزیزم
دنیاجون
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که با حضور حس خوبی بهم دادی.با افتخار لینک کردم تا از بودن در کنار دوستای خوبی مثل شما بی بهره نمونم